niedziela, 21 października 2012






jesień jest piękna!

To podobno ostatni tak fantastyczny weekend, ciepło i słonecznie, aż żal było siedzieć w domu!!!

co mi się bardzo podobało, to fakt, że oprócz nas -z osttanich słonecznych chwil postanowili skorzystać również inni. Pełno spacerowiczów, biegaczy... Wszyscy w ruchu!

Super:) \

Żal mi ciepła, które odchodzi, żal mi slońca zachodzącego coraz szybciej, ale cóż-oby do wiosny!
Postanowiłam jednak nie dać się i dzielnie chodzę na siłkę, mam coraz lepszą kondycję i wierzę, że tej jesieni depresja mi nie grozi, bo przecież ruch i aktywność fizyczna dają tyle radości, że zanim się zorientuję, będzie już pewnie marzec i znów zrobi cię coraz cieplej:)

1 komentarz:

  1. zazdroszczę motywacji i takiej pieknej jesieni. u mnie ciagle pada, wieje silny wiart i ogolnie jest bardzo ponuro:/dzieki za foty, przynajmniej sobie popatrze jaka piekna moze byc jesien:)

    OdpowiedzUsuń