środa, 26 września 2012

Babcia

podobno tylko Chuck Norris wyszedł od babci głodny...

Ja nim nie jestem,więc babcia powitała mnie swojskim " o cześć, co ci zrobić do jedzenia?".

Kochana babcia:)... dla niej zawsze będę "za chuda", choćbym miała 100kg nadwagi, to co najwyżej mogę "wyglądać zdrowo" lub w ostatnim czasie "się poprawić, ale to dobrze, bo wtedy właśnie wyglądam zdrowo".

Ale podczas ostaniej wizyty babcia bardzo się zmartwiła moim widokiem, gdyż załamując ręcę z przerazeniem stwierdziła "Boże,dziecko, jak ty schudłaś!"

Nasłuchałam się o tym,że się głodzę, że pewnie nie mam kiedy i co gotować, że takie teraz czasy, że młodzi zabiegani, pracują do późna i nie mają czasu na porządny obiad, obowiazkowo musiałam pod jej czujnym okiem zjeść rosół, a potem ciasto... ale i tak było fajnie:) babcie są super!

ps. a swoją drogą schudłam przecież "aż tylko 2 kg", babcia to ma jednak oko;)

1 komentarz:

  1. 2 kg? niech no tylko babcia sie dowie ze AZ 2kg masz mniej to ci zaraz bigosu podeśle :] och, teskno mi za babcią :)

    OdpowiedzUsuń