czwartek, 19 lipca 2012

łatwo nie jest

nie pomogło połozenie przyciasnego stroju bikini w widocznym miejscu, nie pomógł strój do cwiczeń, ani hantle, na które się patrzyłam, ani odbicie w lustrze. Nic.

Mam dziś zjebany humor i tyle.

"Przynoszę pracę do domu", ciągle się martwię, kombinuje, analizuje i SIĘ STRESUJE tym wszystkim, a jak się stresuje to JEM.

No i dziś była kumulacja nerwów. Wróciłam po pracy, zjadłam obiad, było smacznie, maciek pełny to sobie myślę- będzie ok. A tu myśl: a napiję się browara na odstresowanie, a moze od razu czipsika? Przeciez jest mi źle... a to mi zawsze poprawiało humor. A moze jeszcze zagryźć chlebem? Albo nie. Czekolada. Tak chce mi się własnie czekolady...

i tak w kółko.

Boże.Naprawdę jestem  w stanie zrozumieć alkoholika. Moje jedzenie to taki sam nałóg, tylko trochę "lepszy", łagodniejszy, mniej rzucający się w oczy, bo jak pijak pije, to jest pijany. I to "widać, słychać i czuć". A ja moge się nazreć jak dzika świnia i nikt o niczym wiedzieć nie musi.

Tylko ja wiem, jak jest trudno nie zajadać stresu, tylko ja wiem, co się dzieje w mojej głowie, gdy po raz setny otwieram lodówkę, patrzę, zakmykam i odchodzę, a za chwilę znów mnie do niej ciągnie.

Dziś wygrałam z lodówką, a pokonał mnie zamrażalnik, dokłądnie to sorbet. Porzeczkowy. Zjadłam ten sorbet czytajac forum odchudzająco/ćwiczeniowe [o ironio!] ....


ale to nic. Trudno, sorbet zakazany nie jest, cieszę się, że jestem na tyle leniwa [o ironio!], że nie chciało mi sie iść do sklepu po browar .

Za to... odkryłam nowe czipsy:)  są pyszne i będe się nimi teraz zajadać!!! Marchewkowe słupki odkryciem miesiąca! aż dziwne, że całe, albo pokrojone w talarki wcale takie fajne nie są;] Nowe czipsy są pyszne i przypominają mi  z wyglądu snaki, tak to sie chyba nazywało...  Takie chrupki o kształcie długich słupków, były o smaku ziemniaczano jakimśtam. Mmmmm... od dziś na legalu mogę sobie wciągać czipsy!!

a to mój dzisiejszy obiad:



1 komentarz:

  1. mniaaam jaki obiadek!!!
    a z lodówką to moze jakies motywujące zdjęcie na niej powieś? takie gdzie ładnie wyglądasz... może coś pomoże

    OdpowiedzUsuń