wtorek, 31 lipca 2012

zagadka

zagadka rozwiązana

kto zgadnie co jest przyczyną
- złego samopoczucia
- smutnego nastroju
-ciągłego "nerwa"
-ochoty na słodkie???


:)))

ok,ok, kilka dni i mi przejdzie...

***

Mało dietetyczny dziś mój obiadek, ale naładowałam sobie do środka ciasta pelno warzyw.


W ogóle mam ostanio chcicę na warzywa, odryłam jak pyszne są ogórki:) Mniam! Zabieram sobie do pracy i chrupię, na zmianę z marchewką i papryką.


Nie chce mi się dziś ćwiczyć, mam lenia i chyba sobie odpuszczę. Nastała dziś "wielka smuta" i chyba się z nią prześpię, a od jutra na nowo "jeszcze tylko dziś".

1 komentarz:

  1. masz kiełki?! ja je uwielbiam ale nie chcą mi jakoś wyrosnąć:/
    ja ogorkow na razie nie cierpię, ale moze i do nich się kiedys przekonam :] i czemu tylko 1 lisc rukoli [ ?] ? :D

    OdpowiedzUsuń